Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
nieokreślona
(3)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Wierzchlas
(3)
Wypożyczalnia Mierzyce
(1)
Autor
Datko Marek
(1)
Leinwand Artur (1923-1995)
(1)
Milczarek Stanisław
(1)
Szymańska Anna (ekonometria)
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Fundusze strukturalne UE
(1)
Kultura organizacyjna
(1)
Menedżerowie
(1)
Proces szesnastu (1945)
(1)
Gatunek
E-booki
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autor
Gatunek
Dynamiczny rozwój rynku zmusza przedsiębiorstwa do działania przy nasilającej się konkurencji. W gospodarce rynkowej nie wystarcza zbadanie i poznanie potrzeb nabywcy, wytworzenie zaspokajającego je produktu i ustalenie konkurencyjnej ceny. Należy jeszcze dotrzeć do konsumenta z informacją o tym produkcie i przekonać go do zakupu. Ujednolicenie przekazów reklamowych, często w skali globalnej, i rosnąca edukacja konsumenta powodują, że zmniejsza się jego lojalność wobec marki czy firmy. Aby skutecznie działać w tych warunkach przedsiębiorstwo powinno wyróżniać się wśród innych uczestników rynku, stworzyć swój własny wizerunek w świadomości nabywców. Sponsoring daje przedsiębiorstwu szansę na dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, którzy mając w świadomości pozytywny wizerunek firmy, dokonają zakupu jej produktów, co winno przynieść oczekiwany efekt ekonomiczny. Kwoty przeznaczane na sponsoring są coraz poważniejszą częścią budżetów promocyjnych firm. W wielu z nich wydaje się na ten cel ponad 50 mln PLN rocznie. Konieczność zaangażowania tak dużych sum może stwarzać trudność w przekonującym ich uzasadnieniu zarządom i radom nadzorczym. Celem tej pracy jest zaprezentowanie komunikacyjnych aspektów sponsoringu, traktowanego jako samodzielny instrument promocji firmy oraz metod oceny jego skuteczności i efektywności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Mierzyce
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Przywódcy Polski Podziemnej przed sądem moskiewskim / Artur Leinwald. - Wyd. 3 popr. i poszerz. - Warszawa : Agencja Wydawnicza "Placet", 1992. - 208 s., [4] s. tabl. : il. ; 20 cm.
Wyd. 1 ogł. pod pseud.: Leopold Kazimierz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 943.8 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej