Specjaliści ds. marketingu
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Wierzchlas
(1)
Autor
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Dzieci
(2008)
6-8 lat
(1298)
9-13 lat
(888)
0-5 lat
(845)
Młodzież
(666)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Dorośli
(463)
14-17 lat
(386)
18+
(81)
Szkoły podstawowe
(55)
Rodzice
(48)
Szkoły średnie
(27)
Przedszkola
(17)
Nauczyciele
(14)
Nauczyciele języka polskiego
(12)
Nauczyciele przedszkoli
(12)
Nauczanie początkowe
(10)
Szkoły wyższe
(8)
Klasa 2.
(7)
Klasa 1.
(6)
Klasa 3.
(6)
Logopedzi
(6)
Poziom rozszerzony
(6)
Szkoły ponadgimnazjalne
(6)
Gimnazja
(5)
Klasa 8.
(5)
Szkoły ponadpodstawowe
(5)
14-17
(4)
Bibliotekarze
(4)
Kobieta
(4)
6-8
(3)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(3)
Klasa 5.
(3)
Klasa 6.
(3)
Klasa 7.
(3)
Menedżerowie
(3)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Pedagodzy
(3)
Proza
(3)
Psychoterapeuci
(3)
Terapeuci
(3)
Terapeuci zajęciowi
(3)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(3)
0-5
(2)
11-13 lat
(2)
5-7 lat
(2)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
A2 (poziom biegłości językowej)
(2)
B1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Dziewczęta
(2)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Klasa 3
(2)
Klasa 4.
(2)
Lekarze
(2)
Literatura angielska
(2)
Literatura polska
(2)
Maturzyści
(2)
Poziom podstawowy
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
klasa 2
(2)
Dzieci
(1)
0-5 l;at
(1)
14-16 lat
(1)
15-17
(1)
5 lat
(1)
6- 8 lat
(1)
9-12 lat
(1)
9-13
(1)
Aktorzy
(1)
Animatorzy kultury
(1)
Chorzy na Hashimoto
(1)
Dietetycy
(1)
Dyrektorzy szkół
(1)
Gimnazjum
(1)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(1)
Grupa wiekowa Dorośli
(1)
Katolicy
(1)
Klasa 4
(1)
Kobiety
(1)
Komiksy i książki obrazkowe
(1)
Licea
(1)
Literatura amerykańska
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nastolatki
(1)
Otorynolaryngolodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(1)
Poziom średniozaawansowany
(1)
Prawnicy
(1)
Psycholodzy
(1)
Pszczelarze
(1)
Ratownicy medyczni
(1)
Rodzina
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Specjaliści ds. kadr
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Studenci
(1)
Szachiści
(1)
Szkoły podnadgimnazjalne
(1)
Temat
Marketing
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Alchemia : zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu / Rory Sutherland ; przełożyła Ewa Wojtczak. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2021. - 444 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. „To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki – na wypadek gdyby jeden wam ukradli”. Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej