Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia Wierzchlas
(5)
Wypożyczalnia Kraszkowice
(1)
Autor
Buckingham Marcus
(1)
Czartoryski Bartosz
(1)
Goodall Ashley
(1)
Iger Robert (1951- )
(1)
Kawa Marta
(1)
Kozłowski Waldemar
(1)
Lipa Michał
(1)
Sutherland Rory (1965- )
(1)
Urban Wiesław (ekonomia)
(1)
Wojtczak Ewa
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. reklamy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Przywództwo
(3)
Motywacja pracy
(2)
Iger, Robert (1951- )
(1)
Jakość usług
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Księgowość
(1)
Marketing
(1)
Menedżerowie
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Ocena pracowników
(1)
Outsourcing
(1)
Praca zespołowa
(1)
Przedsiębiorstwo usługowe
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Reklama
(1)
Rozwiązywanie konfliktów
(1)
Usługi finansowe
(1)
Walt Disney Company
(1)
Wartościowanie pracy
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(3)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Europa
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Autobiografia
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(425)
Edukacja i pedagogika
(221)
Medycyna i zdrowie
(183)
Socjologia i społeczeństwo
(164)
Psychologia
(152)
Zarządzanie i marketing
(6)
Kultura i sztuka
(122)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(100)
Biologia
(92)
Literaturoznawstwo
(89)
Kulinaria
(86)
Religia i duchowość
(83)
Rozwój osobisty
(64)
Podróże i turystyka
(58)
Hobby i czas wolny
(50)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(50)
Styl życia, moda i uroda
(40)
Kultura fizyczna i sport
(37)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(37)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(36)
Etnologia i antropologia kulturowa
(33)
Geografia i nauki o Ziemi
(30)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(25)
Fizyka i astronomia
(23)
Językoznawstwo
(22)
Chemia
(16)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(16)
Inżynieria i technika
(15)
Nauka i badania
(14)
Filozofia i etyka
(13)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Ochrona środowiska
(11)
Praca, kariera, pieniądze
(11)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(10)
Rolnictwo i leśnictwo
(9)
Dom i ogród
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(8)
Matematyka
(8)
Transport i logistyka
(7)
Architektura i budownictwo
(5)
Archeologia
(4)
Kuchnia i gotowanie
(2)
Styl życia, moda, uroda
(2)
Alhoholizm
(1)
Dorastanie
(1)
Film polski od 1944 r. biografie
(1)
Konie
(1)
Leśnictwo
(1)
Pamiętniki Zawadzka Magdalena
(1)
Pedagogika,oświata,edukacja
(1)
Przyjaźń
(1)
Religijność i duchowość
(1)
Rodzina i relacje międzyludzkie
(1)
Romans
(1)
Samorealizja
(1)
Sport i turystyka
(1)
Zdrowie i uroda
(1)
Zoologia
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
"Jedna z 10 najciekawszych książek dla osób zarządzających ludźmi" według SHRM (Society for Human Resource Managers). Jedna z "Książek biznesowych miesiąca" według dziennika "FinancialTimes". Jedna z "14 najlepszych książek biznesowych" wg magazynu "Business Insider". Jedna z "10 książek o przywództwie, na które warto zwrócić uwagę" wg dziennika "Washington Post". Nade wszystko pragniesz być oceniany. Kultura organizacji jest kluczem do jej sukcesu. Najważniejsze jest planowanie strategiczne. Kompetencje należy mierzyć, a słabości eliminować. Przywództwo jest czymś namacalnym. Powyższe stwierdzenia sprawiają wrażenie podstawowych prawd dotyczących dzisiejszego środowiska pracy. W rzeczywistości jednak są kłamstwami. Guru od wzmacniania mocnych stron pracowników i autor bestsellerów Marcus Buckingham oraz szef działu przywództwa i inteligencji zespołowej Ashley Goodall pokazują, że za każdym razem, gdy pojawiamy się w pracy, stykamy się z tymi samymi wielkimi oszustwami: zniekształceniami, fałszywymi założeniami i błędami myślowymi, które prowadzą nieuchronnie do dysfunkcji i frustracji. Za pomocą wciągających historii i wnikliwych analiz autorzy ujawniają istotne prawdy, które myślący i otwarci przywódcy szybko docenią: o tym, że największe znaczenie mają siła i spójność zespołu, a nie kultura firmy; że powinniśmy mniej się skupiać na odgórnym planowaniu, a bardziej na dostarczaniu pracownikom wiarygodnych, aktualnych informacji; że zamiast próbować synchronizować cele pracowników, powinniśmy dążyć do wywołania wśród nich poczucia celowości i znaczenia wykonywanej pracy; że ludzie nie chcą być ciągle oceniani, ale zależy im na życzliwej uwadze. Obalając mity dotyczące przywództwa, planowania i równowagi w świecie korporacji, Buckingham i Godall kwestionują konwencjonalną wiedzę na temat świata biznesu. Dzięki temu każdy czytelnik tej książki może stać się lepszym pracownikiem, ale przede wszystkim lepszym liderem. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy w 2005 roku został dyrektorem zarządzającym The Walt Disney Company, firma przeżywała trudny okres. Rywalizacja była zacięta bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, a technika jeszcze nigdy nie rozwijała się tak szybko. Wystarczyło jednak, że postawił na trzy filary: jakość, pogodzenie się z nowinkami technicznymi oraz umocnienie pozycji firmy na rynkach międzynarodowych, a po 14 latach zrobił z Disneya największy i najbardziej szanowany koncern medialny na świecie. To właśnie Robert Iger doprowadził do tego, że dziś Disney może pochwalić się obecnością w swoich szeregach Pixara, Marvela, Lucasfilmu i 21st Century Fox. Wartość firmy pod jego przywództwem wzrosła niemal pięciokrotnie, a on sam został uznany za jednego z najbardziej innowacyjnych i skutecznych dyrektorów naszych czasów. W tej książce Iger dzieli się lekcjami, które odebrał podczas kierowania Disneyem i zarządzania grupą 200 tysięcy pracowników, a także opowiada o niezbędnych cechach dobrego przywódcy: optymizmie, odwadze, stanowczości i bezstronności.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 6 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników w organizacji / Waldemar Kozłowski. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 190 stron : ilustracje, tabele, wykres ; 24 cm.
W książce "Motywowanie pracowników w organizacji" przedstawiam najważniejsze zagadnienia związane z procesem motywowania, tworzeniem skutecznych systemów motywacyjnych, technik i narzędzi oddziaływania na motywację, pracowników. Omawiam najważniejsze obszary oddziaływujące na motywację m.in. komunikację interpersonalną, pracę zespołową, zarządzanie konfliktem oraz przywództwo.
Książka stanowi próbę odpowiedzi na kilka podstawowych pytań: co motywuje ludzi do działania; jak otoczenie organizacji determinuje poziom motywacji; jak zarządzać podstawowymi obszarami motywacji.
Motywacja pracowników jest jednym z kluczy do sukcesu organizacji. Pracownik zadowolony, identyfikujący się z organizacją i lubiący swoją pracę to pracownik efektywny, zaangażowany, wydajny, lojalny wobec praco dawcy oraz skuteczny. Istota efektywności pracy człowieka polega na pozyskaniu jego wewnętrznej motywacji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 3 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Alchemia : zaskakująca moc pomysłów, które z pozoru nie mają sensu / Rory Sutherland ; przełożyła Ewa Wojtczak. - Wydanie I. - Poznań : Zysk i S-ka Wydawnictwo, copyright 2021. - 444 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 22 cm.
Przewrotna książka, zachęcająca nas do odkrywania magii, która pojawia się, kiedy tylko trochę bardziej zaufamy naszej własnej kreatywnej intuicji Aby być genialnym, trzeba być irracjonalnym - przekonuje Rory Sutherland, legenda reklamy i TED Talks. Dlaczego napój Red Bull jest tak popularny, chociaż wszyscy nienawidzą jego smaku? Dlaczego dzięki peronowym tablicom odliczającym czas pozostały do odjazdu pociągu mniej nas denerwują opóźnienia? I dlaczego wolimy, gdy pasta do zębów jest... pasiasta? Uważamy się za istoty racjonalne. A ekonomia i biznes opierają się na założeniu, że podejmujemy logiczne decyzje w oparciu o dowody. Ale wcale tacy nie jesteśmy. W wielu kluczowych obszarach naszego życia rozum odgrywa naprawdę znikomą rolę. Przyciąga nas to, co piękne, ale i to, co ekstrawaganckie, nadmierne, dziwaczne, absurdalne – od kosztownych zaproszeń ślubnych po maleńkie buteleczki zawierające najnowsze perfumy. Jeśli więc chcecie wpływać na wybory dokonywane przez ludzi, musicie ominąć rozum. Najlepsze pomysły nie mają bowiem racjonalnego sensu: sprawiają, że bardziej czujemy, niż myślimy. „To przełomowa książka, mądra i przy tym niezwykle zabawna. Rzeczywistość jest dobrze poukładana, często ujawnia swoje sekrety praktykom, choć prawie nigdy teoretykom, czego psychologowie, ekonomiści i osoby, które nie podejmują osobistego ryzyka, nie są po prostu w stanie zrozumieć. Koniecznie kupcie dwa egzemplarze tej książki – na wypadek gdyby jeden wam ukradli”. Nassim Nicholas Taleb, autor Czarnego łabędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Wierzchlas
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia Kraszkowice
O dostępność zapytaj w bibliotece: sygn. 65 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej